MIC DEJUN: 250 ml de ceai sau cafea + 2 felii de piine + 50 g brinza de vaci degresata + 200 g salata (morcov, telina, patrunjel + 1 rosie)

GUSTARE: un fruct (mar, portocala, para)

PRINZ: o portie de mincare de legume (rosii, varza, praz, vinete, o ceapa, 10 ml ulei) + 75 g carne de pasare la gratar, fara pielita + 150 g fasole verde fiarta

GUSTARE: 250 ml lapte sau iaurt degresat

CINA: 150 g ciuperci, 50 g telina, 75 g peste slab la gratar + 1 fruct (piersica, mandarina, portocala)

Acest meniu se poate repeta zilnic, pe toata durata regimului, sau se pot face combinatii noi, din urmatoarea lista:

ALIMENTE PERMISE/ZI:

* 150 g carne de pasare (pui, gaina, curcan, fara pielita) sau vita sau vinat (iepure, caprioara) sau peste slab (salau, stiuca, cod)

* 50 g brinza de vaci degresata sau cas sau urda

* 250 ml de lapte (max.1,8% grasime) sau lapte batut sau iaurt cu 1,8% grasime

* 50 g piine (din tarite, graham, intermediara, neagra) sau 200 g de mamaliga

* 500 g de legume cu 5% glucide (fasole verde, praz, gulii, varza, conopida, dovlecel, spanac, rosii, castraveti, salata verde, ardei, ridichi, vinete, andive, ciuperci, bame, sparanghel, urzici, stevie, loboda, untisor, papadie)

* 100 g de legume cu 10% glucide (ceapa, morcov, telina, radicinoasa, patrunjel)

* 250 g de fructe cu 10% glucide (mere, pere, portocale, mandarine, gutui, capsune, visine, cirese, fragi, zmeura, afine, coacaze, piersici)\

* ceai, cafea, suc din fructe sau legume PERMISE, fara zahar, apa plata – IN CANTITATE NELIMITATA.

ALIMENTE INTERZISE:

* carne grasa (porc, oaie, miel, gisca, rata)

* mezeluri grase (salam, cirnati, kaiser, costita, etc)

* organe (creier, ficat)

* peste gras (morun)

* icre

* conserve de carne sau peste

* lapte integral, praf sau condensat

* brinzeturi fermentate (de oaie, capra, bivolita), cascaval, brinza topita sau burduf

* untura, slanina, grasime de pasare, porc, etc

* maioneza, smintina, frisca, sosuri cu unt

* nuci, alune, migdale, arahide

* prune, struguri, curmale, smochine, stafide

* bomboane, ciocolata, gem, marmelada, miere, halva

* tort, prajituri, fursecuri, piscoturi, chec, cozonac, gogosi, etc.

* Rezultatele unei diete sau ale unui program de remodelare corporala difera in functie de: stil de viata, vechimea si gravitatea problemelor, stare de sanatate, metabolism si varsta.

 

© Toate drepturile asupra textelor și imaginilor aparțin by Irina Reisler