Se spune, despre fructele goji, ca reprezinta cel mai puternic antioxidant, existent la ora actuala. Contin de 500 de ori mai multa vitamina C, decit portocalele, mai multi aminoacizi, decit polenul, si mai mult caroten, decit orice alt aliment, din cite exista. Fructele goji aduc organismului toate vitaminele, mineralele si oligoelementele, de care are nevoie. Reprezinta o excelenta sursa de grasimi si proteine vegetale, sanatoase. Pe scurt, se pare ca fructele Goji ocupa un loc fruntas, in topul alimentelor-minune.

Iata 5 beneficii, dintr-o lista lunga, pe care le aduc aceste fructe, organismului tau:

1. O lingurita de fructe, mincate dimineata, pe stomacul gol, iti ofera energie, stare de buna dispozitie, ajuta tranzitul intestinal, regleaza nivelul zaharului, din singe, si te ajuta sa slabesti, prin limitarea procesului de peroxidare a lipidelor.

2. Consumat zilnic, acest fruct ajuta la sporirea imunitatii, la imbunatatirea sistemului cardio-vascular si la cresterea acuitatii vizuale. La persoanele peste 65 de ani, reduce riscul de a-si pierde vederea.

3. Consumate zilnic, cu 30 de minute inainte de micul dejun, fructele goji combat stresul, anxietatea si starile de nervozitate. De asemenea, ajuta la imbunatatirea memoriei.

4. O cana cu ceai, facut din fructe Goji, bauta zilnic, ajuta la marirea libidoului, imbunatateste functia sexuala si regleaza sistemul hormonal.

5. Cremele faciale, cu continut de Goji, reprezinta o excelenta solutie anti rid si anti imbatrinire. Fructele Goji imbunatatesc structura de colagen a pielii, refac fibra musculara si regenereaza ADN-ul.

Fructele Goji pot fi consumate ca atare sau pot fi incluse in salate, mincaruri, ciorbe si prajituri. Pot fi preparate sub forma de ceai sau de smoothie. De asemenea, le poti pune in iaurt, la micul dejun.

* Rezultatele unei diete sau ale unui program de remodelare corporala difera in functie de: stil de viata, vechimea si gravitatea problemelor, stare de sanatate, metabolism si varsta.

 

© Toate drepturile asupra textelor și imaginilor aparțin by Irina Reisler